Qui és la Padrina del Harry?

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

ki es la padrina del Harry?

Sra. Weasley
12
7%
Nymphadora Tonks
25
14%
Tieta Petúnia
30
17%
Minerva McGonagall
15
8%
Cap
59
33%
Altres
38
21%
 
Vots totals: 179

Avatar de l’usuari
annmapo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 9:11 pm
Ubicació: a casa meva!
Contacta:

Entrada Autor: annmapo »

Jo crec que no en te cap, pq si no hauria sortit al llibre, no? Pero tambe pot ser que en els proxims llibres surti qui es la padrina, no se...

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Jo he votat per la Mc Gonagall, perquè si la família Weasley fos tan amiga de la Lily i en James, bé ho hauria sabut, i alguna foto tindrien d'ells enmig del desordre del cau. I quan en Harry aterra a la casa és un perfecte extrany.I la sra Weasley li diu a en HArry que mai beneiran prou el dia en què al Ron se li va ocòrrer asseure's al seu costat al Hogwarts Express. Vol dir, doncs, que ´l'única forma que tenien de conèixer en Harry era una trobada casual, En canvi, si ella fos la seva padrina, desseguida l'haurien convidat a casa un cop sabut que tornava a estar en el món màgic.

En canvi, em smbla sospitós la frase de la Mc Gonagall a Pres d'Azkaban,quan li nega el permís a en Hsarry, i li diu que pel que ella no és el seu padrí. No diu que jo sàpiga no sóc la teva padrina, diu que jo sàpiga no soc el teu padrí.
:roll:
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

No ho se, havia pensat que per padrina el més lògic seria o la mare del James o la de la Lily, però estranyament sembla com si el Harry no tingués avis, cosa extranya ja que els seus pares encara eren molt joves...

Avatar de l’usuari
Noia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. des. 14, 2005 5:24 pm
Ubicació: al CAU

Entrada Autor: Noia_Weasley »

a mi m'enkantaria que fos la sra. weasley xk es mol bona dona
xo no krek k siga ella i les altres les vec un amik dubtoses
aixi k krek k no es kap de les k hi ha escrites
EL temps és Gringotts, amic meu!! ^[[FrEd 4EvEr]]^

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Doncs jo he votat per la tonks clar que sí!!!I crec queveig més padrina del harry a la tonks que a la petúnia la veritat!!!! :P
Imatge

Imatge

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

jo crec que la padrina del harry es la sra.Mcgonagall perque sempre es preocupa molt pel harry ( que moooona!! :clap: ).
Tambe he pensat que podria ser la tía petunia ja que es la seva tieta, malgrat prefereixo la sra.Mcgonagall.
una de les meves raons per creure que la padrina d'en Harry es la Mcgonagall es per que al 5è llibre a orientació professional la Mcgonagall es preocupa bastantperque sera i a més l'aconsella molt :ballar:
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

Jo no voto per ningu pero descartaria a la sra Weasley xk kuan tenen una discussio amb en Sirius en Sirius li diu k es el padri de'n Harry. Si la sra. Weasley ho fos segurament ho diria per a poder convencer a en Harry de k no volgues saber coses de l'orde.

La Nimfadora Tonks potser era massa jove quan varen tenir a en Harry no?

Jo crec k JK Rowling simplement no ho ha pensat.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

la tonks seguramentno ho sera basicament perque es molt jove i encara més kaun va neixer el harry (a no se k fos molt amiga dels pares del harry, tipu sirius)
la sra. weasley per molt de k sigui bona dona si fos la seva padrina se n'hauria encarrregat per motl de k tingues 6 fills kuan van morir els pares del harry, no?
araa k dieu la mcgonagall, tmpc en sabem res del seu passat i tot aixo i podria ser-ho (la vertiat es k no hi havia pensat) i tmb es vritat k es preocupa per ell... :P
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

Jo he votat la Mc.Gonagall perquè en els 5 llibres es preocupa molt per el Harry, ho fa d'una manera més aviat maternal tot i k kom alguns heu dit el més provable és k la JKR no s'ho hagi ni plantejat...

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

jo diria que no te padrina :juggle: :juggle: :juggle: , no se perque però diria que no i si en te diria que encara no es coneguda

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Jo crec q en Harry no te padrina, pero si agues d ser alguna daqestes persones auria de ser la Petunia, les demés dscartades encara q totes serien millors padrines que la Petunia.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

I no podria ser que la padrina sortis al 3r llibre, en aquell album de fotos que li va donar el Hagrid, on el Harry hi veu el Sírius al costat dels seus pares?? Potser explica alguna cosa... No sé, ja ho miraré quan em vagui... :P Si no hi surt res referent a cap dona, doncs jo també votaré que no té padrina.

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Weasley(L)Hermione
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dv. ago. 12, 2005 9:36 am
Ubicació: Univers, via làctea, sistema solar, terra, europa, paísos catalans, alt penedès

Entrada Autor: Weasley(L)Hermione »

Altres tot i q dubto q tigi batejat... jo crec q seria la McGonagall, o sino estaria bastan be q pogues ser la Bel·latrix Lestrange, :lol: no fora coñes jo crec q hauria de ser la germana del James (suposan q en tingues) o alguna amiga del James o la Lilian. Sempre podria ser el Dumbledore vestit de tia, qi sap el q ens podia amagar aquest jjejejejejeje
INADAPTATS al poder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Ha d ser algu d la familia d la Lily, x tant es posible k sigui la tieta petuni, o algu familiar d la lily, encara k en sirius n e familiar d'en James, per tant pot seer alguna d les amigues d la lily, xo en cap moment ens diu res sobre les amigues d la lily!!! :o :o

Voto x la tieta.
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

No crec que en tingui (lo dle padir ho va posar per encaixar en Sirius en la trama i per fer que de seguida sigui molt per ne Harry) pero si en tingues jo crec que podria ser la mare de la Lily, però en tot cas dubto molt que sigui algun membre docent de Hogwarts.

Respon