Relació entre el Snape i la Lilly

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

En harry es gilipolles com el seu pare però no ho demostra directament com ho feia ell :bomb: :tombstone:

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

a l´snape lia gradava la lily i clar com que ell no i tenia res a fer pk en potter tmb li anva al darrere li tenia mania els dos per agrdar-se

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Jo crec k a l'Snapoe li agradava l Lily, xo a ella no, ja ho vaig explikar. xo macavo de kedar flipan amb lo del Llopin, kla jo no he vist la 3ra pelikula, i nose.... ara estik amb l'intriga...
i no crec k al Sirius li agrades ni al kuapelada

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Amb què t'has quedat flipant del Llopin???
:oops:

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

LLOPIN (amb mirada de pederasta i pervertit): Saps Harry, la teva mare estava molt... ehem, era molt bona, i tenia una grans... ehem, ulls. I no només era molt agradable i feia bona olor, sinó que al llit - vull dir a la nit, em feia uns grans... acudits, que em deixaven baldat. Ai, la teva mare, Harry... Que bona que estava, la guarra! [cara de 'ho he dit amb veu alta, això:roll: '] Així Harry, que com que els teus ulls em recorden a ella, ja saps... per mi l'edat no és un problema... [babejant...]
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

jjajajajajajaajaja
Genial!!!

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Gerard t'has oblidat de la frase final de qualsevol intervenció dle LLOPIN: Té xocolata...

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

LlunaRoja ha escrit:clar q ara a la 3a peli tb insinuen q al llopin li agradava la lily...
Donks x aixo em vaig kedar flipan. xk jo no he vist la tercera peli, xo no m,agues imaginat mai a la vida k l Llopin insinues res k pogues fernos entendre k li agradava l Lily

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

hauran de fer un últim llibre per a resumir tot i contar dubtes...
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Doncs per mi que la Lily ja li agradava el James abans de sortir... l'únic problema es que el devia veure massa ... esbojarrat i cregut per sortir amb ell... I no crec pas que a la Lily hagi sentit mai amor cap al Snape ... i si el defensava devia ser perque era justa i per poder-se picar-se amb el James.... ja ho diuen de l'odi a l'amor només hi ha un pas... a més ella devia ser maca i el Snape li devia agradar potser i tot pensava que ella el defenia de debó.... i juas jus potser inclus li devia demanar per sortir... jajajja no aixo no pero us imagineu el Nas-de-mocs demana-li a la Lily i llavors el James surt amb ella ell es queda de nas ... al veritat no sé com va anar la cosa.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Com que potser el defensava de debò¿?¿? òbviament k el defensava de debò...jo no defenso ningú en broma.... :eh:

I jo crec k al principi a la lily no li agradava el JAmes... Peròella a tota la resta d nois...remus, siri, sevy, james i rata...segurament sí...

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Doncs jo crec que al James sí que li molava... perquè quan ella li parla actua d'una manera diferent... per justificar-se diguessim no??
No sé... a veure què n'opineu!
:wink:

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

:hump: :clueless: El primer nino sempre és la Lily...el james estava penjadissim però ella passava molt...

Avatar de l’usuari
Rilwen
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. abr. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: ¿? social i econòmica ben alta... geogràfica ja l'he dit, rec q era Barcelona, no se si sabeu on és

Entrada Autor: Rilwen »

Com la lieu! la Lily nomes li molava al James i al sevy, lo dl llopin nomes surt d'una interpretació sortida d la peli (d la q no hem d fer cas a l'hora d voler saber que passarà als llibres, no hi haura coses q surtin a la peli i q no surtin al llibre (Excepte gags visuals, homenatges, etc)). Jo crec q al principi a la lily li molava l severus i a ell tb li molava la lily pero km k era un cregut i tot l rollo pos ella s va rallar i s va nar amb l james. A mes, l severus tp no era una mosqueta morta e? (no se on ho diu, pero surt q tb aprofitava sempre k podia per fotrelsi maleficis, etc al grup dl james, pero com q nomes era un i era una mica patoset, pues...).

MItjerol: no s q s justifica, nomes li diu q es un subnormal...

i Blish stic d'acord amb tu... l Sírius devia ser l tipic k li mola a totes les ties (tontes) i q suda d'elles pq l rallen un munt.

Avatar de l’usuari
diego potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 106
Membre des de: dj. feb. 10, 2005 7:32 pm
Ubicació: Dormitoris de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: diego potter »

estic amb tu

Bloquejat