el narrador

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Hola!
Sí, seria com si acabés amb aquell mal regust de boca, que seegur que el tindrem pinta a carnisseria el setè XD, com si no pogués ser..
No, jo crec que el narrador simplement es un narrador que no té personalitat. Res de que es un nen que troba un diari i al final diu "Oh! Mira aguela quin cuento mes mono!" ni res d'això..

Salut!
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Entrada Autor: F.G. wesley »

jo crec q el narrador es algu que encara no ha aparegut i que sortira al final del sete llibre es a dir en els ultims capitols i a part d'aixo deixo algunes pistes que son frases i que surten als llibres perque jo m'he dedicat part de lestiu a rellegir i e vist frases moool importants per exemple

2N LLIBRE CAPITOL CAPITOL 18 PAG 324

Harry, tu parles reptilà- Vadir el dumbeldore serenament perque voldemort(que es l'ultim descendent que queda de Sírpentin Slytherim) parla reptilà. Si no mequivoco et va transferir alguns dels seus poders la nit que et va fer la cicatriu. NO es que ho fes expressamet es clar...

VOLDEMORT VA POSAR UNA PART SEVA EN MI?! -va exlamer el Harry sorpres

3R LLIBRE CAPITOL 22 PAG 403

-Pero, ¿i si ajuda Voldemort a tornar al poder?
-Babaw et deu la Vida has enviat a Voldemort un home que esta en dute amb tuQuan un bruixot salva la vida d'un altre bruixot es crea entre ells un lligam... I dubto molt que Voldemort vulgui tenir un servidor que està en deute amb Harry Potter -Jo no vull tenir lligams amb Babaw va exlclamar el Harry.- Va trair als meus pares

-HARRY AIXO FORMA PART DE LA MAGIA MES PROFUNDA I IMPENETRABLE CONFIA AMB MI... POTSER ARRIBARA EL DIA EN QUE T'ALEGRARAS MOLT D'HAVERLI SALVAT LA VIDA A BEN BABAW



-
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

No entenc perquè aquests fragments que escrius aquí han de voler dir que hi hagi un narrador que "apareixi" en el llibre...
Això que dius li explica en Dumbledore, no? Què té a veure amb el narrador? No ho entenc...

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Entrada Autor: F.G. wesley »

no no explica qui pot ser el misterios narrador que com indico al principi creq que sera algu que es dedicara a recopilar inf o potser sem acaba dacudir recordant el dumbeldore mirant el pensiu en el mirall de Gised XD pot ser algu que entri en un pensiu ara, que tambe hi ha aquests capitols "especials"

pero nomes ho he penjat perque em sembla que son frases que ara que com que tots els d'aqui em llegit fins al sise i alguns alguns capitols del sete o tot
i no sabia on posaru pk fa poc que he arribat exactament..... avui les he posat
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Entrada Autor: Galad McGonagall »

Ei bona gent!!!
Doncs jo trobo que està força clar que el narrador és extern a tota la història. No ho sap tot a partir d'en Harry, ja que hi ha capítols on el que ens explica el narrador no ho pot saber (en Harry s'entén) de cap de les maneres!
Com heu comentat en d'altres missatges, el fet de no fer conèixer els noms d'alguns personatges fins ben entrat el capítol (com en el segon capítol del sisè) crec que és simplement un estil d'escriure molt ben pensat ja que "t'obliga" a seguir llegint per tal d'esbrinar qui són i què volen, no ho penseu?
També penseu en una cosa: en tots els llibres, al primer capítol on surt el Harry, el narrador ens explica coses que ja sabem dels llibres anteriors, com fent un lleuger "recordatori", cosa que si ho fes un personatge de la història no ho hauria de fer pas, no creieu?
Buffff!!!!! Quin rotllo que tinc, no?
Bé bona gent, per avui ja està prou bé, Apa Siau!!!

Bloquejat