Fotografies

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
sonatavarius
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 151
Membre des de: dv. març 28, 2003 7:00 am
Ubicació: Catalunya

Fotografies

Entrada Autor: sonatavarius »

He estat buscant per el forum i m'ha semblat que no hi havia cap tema relacionat amb això. Tampoc no sé si és el lloc més adient per posar-ho. En tot cas, moderadors, feu el que hagueu de fer amb aquest tema! :P

He estat pensant que els retrats de l'escola del director de hogwharts no adopten un estat passiu, sinó al contrari (el Phineas es posa en mig de totes les converses entre en harry i en Dumbledore). Això em fa pensar que si bé en Dumbloedore no pot ajudar a en Harry físicament a matar a ningú, sí que pot donar algun tipus d'ajuda des de dins del quadre, com ara ensenyant a en Harry sortilegis potents o aconsellant-lo de què és el millor que pot anar fent.
Què en penseu?
La natura només crea humans, quan la imperfecció de la matèria no li permet de crear porcs.

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Sí, jo també ho havia pensat, crec que potser ensenyar-li sortilegis no, però donar-li consells si que ho farà,a més, la Rowling ja s'ho va fer venir bé amb això de que els directors morts es queden retratats a Hogwarts no? Ella no posa res al llibre que sigui per casualitat. :mrgreen:
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

Tens raó... no posa res perquè sí aquesta dona!
Bé, sobre això dels quadres... crec que sí, segurament en Dumbledore estarà allà i s'hi podrà parlar i els hi donarà consells, el que no tinc gaire clar es que els hi pugui explicr coses dels horricreus i tot el que sabia o es limitarà a donar consells savis i això...
El que està clar es que el faran sortir d'una manera o altra! :mrgreen:

Salut! :wink:

IvI

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Esclar! En Dumbledore tot i ser només un retrat ajudarà a en Harry a trobar els horricreus i el guiarà en tot moment. Segur que una de les primeres coses que farà serà ensenyar-li el fals horricreu i demanar-li que en pensa. M'estranyaria molt que el Dumbledore del quadre es mantingui passiu en tot plegat. No m'extranyaria gens que en Harry se l'emportés amb ell quan vagi a buscar els horricreus.
"...Tots tenim un secret tancat amb clau a l'àtic de l'ànima..."
Marina, Carlos Ruiz Zafón.

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

Ismene ha escrit:Esclar! En Dumbledore tot i ser només un retrat ajudarà a en Harry a trobar els horricreus i el guiarà en tot moment. Segur que una de les primeres coses que farà serà ensenyar-li el fals horricreu i demanar-li que en pensa. M'estranyaria molt que el Dumbledore del quadre es mantingui passiu en tot plegat. No m'extranyaria gens que en Harry se l'emportés amb ell quan vagi a buscar els horricreus.
seria bonissim xDDD el Harry perdut pel bosc buscant horricreus amb el quadre del Dumbi sota el braç xDDDDDD
no crec que passi aixo..seria una mica ¬¬'' xDDD
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Bloquejat