Teoria: En Harry i l'Hermione germans

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

creieu que es veritat???

9
9%
No
88
91%
 
Vots totals: 97

Avatar de l’usuari
mary-granger
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: ds. ago. 05, 2006 7:06 pm
Contacta:

Teoria: En Harry i l'Hermione germans

Entrada Autor: mary-granger » dg. gen. 14, 2007 8:16 pm

En el setè llibre per fi es revelarà un secret, quin??? molt senzill: hi ha teories ben fonamentades de que en Harry i l'Hermione son germans. Bé, està en castellà, però què hi farem:

TEORIA ¿Harry y Hermione hermanos?:

Version abril del 2005 ( nota del traductor : existen varias versiones posteriores, pero yo he cogido la primera, añadiéndole sólo el punto correspondiente a las pistas del libro 6):

La idea principal de la Teoría del hermano es que Hermione es la hermana de Harry y por lo tanto la hija secreta de James y Lily. Ella estuvo escondida ( desde su nacimiento o posiblemente más tarde ) y su verdadera identidad permanecía en secreto, sólo conocido por unas pocas personas. Hermione fue criada por sus padres adoptivos: el señor y la señora Granger.

En una entrevista previa a la salida de La Orden del Fénix ( el 19 de junio de 2003 ), JK Rowling dijo: " Hay una cosa, es un poco el centro de todo el argumento. Es aquello que explica todo y nadie, excepto unos pocos ,se han acercado. Sabes...yo no puedo desviarme ahora, todo ha sido construido en base a ello y yo he puesto todas mis pistas ".

La Teoría del hermano podía ser esa cosa. Está basada en algunas pistas dejadas en los libros y también en otras pistas de otras fuentes, principalmente entrevistas dadas por JK Rowling. Nosotros primero examinaremos estas pistas sobre las que se basa la teoría y luego examinaremos algunas ideas acerca de como puede funcionar la teoría, así como de sus posibles variantes. También veremos cual podía ser " el centro de todo el argumento" .

Por supuesto, todo lo que se diga es pura especulación. Pero es una teoría fuertemente argumentada y se puede resumir en los siguientes puntos:

- Hermione es la hermana de Harry y la hija de Lily y James.
- Hermione lo sabe.
- Como ella tiene la sangre de Lily, Hermione es importante para la protección de Harry ( teoría de la protección ).

Seguro que existen dificultades en relación a la teoría, que examinaremos, pero existen poderosas razones para creer que Harry James y Hermione Jane ( HJ y HJ ) son, ciertamente, hermano y hermana.

1. LAS PISTAS

Vamos a dar las pistas sobre las que se soporta esta teoría. Obviamente no son verdades absolutas y no se podrán confirmar hasta que JK Rowling decida el momento en que el secreto deba ser revelado ( posiblemente en el libro 7 ). Algunas de las pistas son imprecisas o pueden fácilmente tener otra interpretación o existen argumentos que lo justifican. Pero hay pistas que son bastante evidentes.

También diferentes pistas nos llevan a la misma conclusión: no parece que esto sea sólo coincidencia. Cuando ponemos todas estas pistas juntas, te da la sensación de que estás en el buen camino.

Debemos observar que diversas pistas nos llevan a la conclusión de que Hermione lo sabe. Por otro lado Harry no lo sabe, salvo que, dentro de su memoria, esté escondido muy profundamente en su subconsciente.

1.0 Pistas generales

- El comportamiento de Hermione con Harry.

Cuando leemos los libros, tenemos la sensación de que Harry y Hermione tienen una relación especial. Ellos tienen una relación especial, única, más allá de la amistad, pero no romántica. Y es más visible del lado de Hermione. Su comportamiento al principio de La Piedra Filosofal ( antes de que Harry y ella fueran amigos ) es muy interesante ( ver abajo ). A lo largo de todos los libros el comportamiento con respecto a Harry es como de una hermana.

Harry y Hermione también tienen la habilidad de adivinar lo que el otro piensa: esto sucede bastante a menudo, ellos saben lo que el otro tiene en la mente, mientras que Ron está completamente perdido, despistado. Algunas veces ellos terminan la frase del otro ( igual que Fred y George ).

- En el Cáliz de Fuego, Hermione no estaba afectada en absoluto por los rumores acerca de ella y de Harry. Harry estaba enfadado, pero no ella. Cuando ella lee el artículo de Rita Skeeter ( Los desamores secretos de Harry Potter ) ella se estaba divirtiendo, mientras Harry no dejaba de repetir "ella no es mi novia". ¿ Significa ello que Hermione sabía algo que le permitía reirse de esos rumores ?.

Y en La Orden del Fénix, ella estaba muy cómoda hablando con Harry de su relación con Cho. Así cuando Harry le dijo que Cho estaba celosa, ella sólo dijo "lo siento". Un amigo, incluso un amigo íntimo, del sexo contrario, hubiera estado al menos un poco avergonzado de esta situación ( después de todo, Cho estaba celosa de ella ). Pero Hermione no estaba así, incluso le dió algunos consejos, como se los hubiese dado si ella fuese su hermana.

- Por supuesto JK Rowling ha desarrollado este tópico ( Harry y Hermione causando celos a otros ): primero en los artículos de Rita; luego los celos de Krum y Harry diciéndole que ella no era su novia y por último los celos de Cho en el quinto libro...así que, si sólo son amigos al final, ¿ por qué insistir tanto en este tópico ? ¿O será Hermione al final la novia de Harry, dando la razón a Cho y Krum?¿ O será algo revelado al final de la historia que dejaría los celos de Krum y de Cho como algo sin sentido?.

- La psicología de Hermione: ¿ por qué es Hermione una sabelotodo? ¿ por qué es tan importante para ella ser la mejor estudiante de la escuela?. Existe una extraña falta de información acerca de Hermione: JKR normalmente nos cuenta cosas de los distintos personajes. Por ejemplo, sabemos que Ron tiene un carácter celoso a causa de su infancia a la sombra de sus cinco hermanos mayores y también porque su familia tiene poco dinero: Sabemos que Voldemort odia a los Muggles a causa de su padre. La Teoría del hermano nos da una respuesta: si Hermione sabe que Harry es su hermano, querría igualarse con él. Harry es el chico que sobrevivió, es famoso en el mundo entero y ella quiere probar que ella lo puede hacer también como él o mejor. Al menos, en clase ella puede contestar preguntas que él no puede.

La otra posible respuesta es que ella quiere demostrar que es la mejor porque es hija de muggles. Pero esta posibilidad no funciona: ella ya era una sabelotodo cuando entró en Hogwarts. Si ella hubiera conocido el mundo mágico sólo unas pocas semanas antes, ésto no podía haber afectado su psicología tan rápidamente.

- Y por supuesto, Hermione sabía mucho acerca del mundo de los magos, y particularmente acerca de Harry Potter, cuando ella llegó a Hogwarts.

- Hermione, a menudo, habla en nombre de Harry ( algo que nadie más hace ). Ejemplos:

En el Capítulo 11 del Prisionero de Azcaban: " No seas tonto" dice Hermione con voz aterrada. "Harry no quiere matar a nadie, ¿verdad Harry?".

En el Capítulo 10 del Cáliz de Fuego: " Ron....Harry no quiere jugar a Quidditch ahora...El está preocupado y está cansado...todos necesitamos ir a la cama".

Y por supuesto en el quinto libro, con Rita Skeeter, hablando de la vida amorosa de Harry.

Ella incluso habla en nombre de James y Lily ( algo que incluso ninguno de sus viejos amigos hace ). Así, por ejemplo, en el capítulo 11 del Prisionero de Azcaban dice "Tu madre y tu padre no querían hacerte daño, ¿verdad?. Ellos nunca quisieron que te parecieras a los Black"

- ¿ Por qué sabemos tan poco de los Granger ? Ellos son los padres de uno de los tres principales personajes , pero no sabemos casi nada de ellos, excepto que son dentistas. ¿ Por qué? Además Hermione nunca ha dicho mamá o papá de forma separada en la historia. Nunca. Siempre dice "mis padres" nunca "mamá y papá".

Ellos son muggles y por tanto ¿poco interesantes?. Pero existen muggles importantes en la historia. Y no sólo los Dursley...e incluso si ellos no tienen importancia, como dijo JKR, es todavía más extraño que sepamos menos acerca de los padres de Hermione que acerca de los vecinos de los Dursley o acerca de los habitantes de Little Hangleton.

- El parecido físico: JKR siempre nos habla sobre rasgos de parecido físico entre parientes: Harry y sus padres, Dursley y Vernon, Vernon y Marge, toda la familia Weasley, Draco y su padre, Neville y su madre, Hagrid y su padre ( los mismos ojos ); incluso de personajes menos importantes, como Fleur y su hermana, Victor Krum y su padre, etc...Pero no de Hermione y los Grangers.

Aunque Hermione es uno de los tres principales personajes y aunque hemos visto a los Granger dos veces ( en el segundo y en el quinto libro ) no hemos visto nada que diga que Hermione se parece a su padre y/o su madre. ¡ Muy inusual en JKR ! En verdad, nosotros no hablamos de que Hermione se parezca a Harry ( bueno, ellos tienen la misma estatura y tienen el pelo revoltoso, pero no tienen el mismo pelo). Nosotros estamos hablando de otro personaje de los libros que tiene los incisivos grandes: Petunia Dursley ( la tía de Hermione, si esta teoría fuera cierta ).

- ¿Puede haber un enigma escondido en el nombre de Hermione? A JKR le gusta jugar con las palabras y los nombres...Hermione = "Her my own" o "Her my one"...Esto no es muy seguro ( ver después la pronunciación de Krum en el cuarto libro ).

- La teoría de las interrupciones:

Esta teoría es independiente de la Teoría del Hermano y, de hecho, ha sido la más usada por los seguidores de la pareja Harry/Hermione. Sugiere que hay un modelo, un patrón regular en los libros: cuando un personaje ( a menudo Hermione ) de repente para de hablar en medio de la frase ( y no ha sido interrumpido por nadie ) entonces hay una pista escondida. La interrupción se materializa con un signo "-" en el texto.

De hecho, esta teoría de las interrupciones funciona mejor si la juntamos a la teoría del hermano. Aquí hay unos pocos ejemplos:

En el capítulo 6 del primer libro: " O sea, es la mejor escuela de magia, he oído - " ( ¿Si Hermione? ¿ A quién se lo has oído? ).

En el mismo capítulo: " Yo sé todo acerca de tí, por supuesto - Conseguí unos pocos libros extras para leer... ( ¿Si Hermione ? ¿Cómo aprendiste tanto acerca de Harry ? ).

En el capítulo 16 del mismo libro" ...amistad y valentía y - oh Harry .." ( Amistad y valentía y ¿ que más? ¿ familia ?

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera » dg. gen. 14, 2007 8:54 pm

Sincerament, crec que això només és una altra teoria... Una de més i prou. Tot i així, no crec que l'Hermione sigui la germana del Harry. Massa... poc novel·lístic. Quedaria bastant malament, pel meu gust.

Tot això de les interrupcions i que sabia moltes coses de Hogwarts i sobre els mags és curiós, sí, però és només això: una curiositat. Aquest és el comportament que li ha volgut donar la Rowling, i així serà fins la fi dels llibres.

Avatar de l’usuari
Desetrellada
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dc. juny 14, 2006 10:00 pm
Ubicació: el quinto pino

Entrada Autor: Desetrellada » dg. gen. 14, 2007 9:12 pm

Tot i que està força ben argumentat, no em sembla gaire possible. Entre altres coses perquè els Potter anàven a donar en adopció una de les seves criautures? I això de que ella digues pares en plural és perquè en anglès hi ha una paraula per això. Però tot i això si fos cert riuria molt al final del llibre...
català a l'atac (llegiu-ho del revés)

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés » dg. gen. 14, 2007 9:16 pm

Per mi que tot son rumors que mai es cumpliran
Crec que és impossible què l'Hermione i en Harry siguin germans. 1) NO s'assemblen de res
2) si això es veritat , l aRowling haurà fet una parida com una casa de pagès.

En fi, que jo crec que no és possible :roll:


:?
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter » dg. gen. 14, 2007 9:23 pm

[quote="Marc Riera"]Sincerament, crec que això només és una altra teoria... Una de més i prou.

Completament d'acord. i poden haver milers de teories, fins hi tot a HP Portugues es deia que en Dumby era fill d'en Llopin, una mica rocambolesc!!!

Pero si es aixi, no se com s'ho pendra la gent?¿?¿?¿

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: En el 7è es revela un secret sorprenent: en harry i l'he

Entrada Autor: Roger J. Potter » dg. gen. 14, 2007 9:28 pm

Bé, no tinc res contra tu, però aquesta teoria no s'aguanta per enlloc. Dubto que el secret tan importan sigui això.

TEORIA ¿Harry y Hermione hermanos?:

(...)

1.0 Pistas generales

- El comportamiento de Hermione con Harry.

Cuando leemos los libros, tenemos la sensación de que Harry y Hermione tienen una relación especial. Ellos tienen una relación especial, única, más allá de la amistad, pero no romántica. Y es más visible del lado de Hermione. Su comportamiento al principio de La Piedra Filosofal ( antes de que Harry y ella fueran amigos ) es muy interesante ( ver abajo ). A lo largo de todos los libros el comportamiento con respecto a Harry es como de una hermana.

Jo el comportament que veig és d'una amiga que es preocupa per el Harry, no cal que sigui la seva germana. Majoritariament sempre es preocupa per evitar fer perdre punts a la casa. I mostra la mateixa preocupació per en Ron (exceptuan que "los que se pelean se desean" que dirien els nens i les nenes petites)

Harry y Hermione también tienen la habilidad de adivinar lo que el otro piensa: esto sucede bastante a menudo, ellos saben lo que el otro tiene en la mente, mientras que Ron está completamente perdido, despistado. Algunas veces ellos terminan la frase del otro ( igual que Fred y George )

En Fred i en George mai els he vist adivinant que pensa l'altre, simplement que expliquen una cosa entre els dos. No és el mateix adivina el que pensa una persona que parlar els dos del mateix alhora.

En el Cáliz de Fuego, Hermione no estaba afectada en absoluto por los rumores acerca de ella y de Harry. Harry estaba enfadado, pero no ella. Cuando ella lee el artículo de Rita Skeeter ( Los desamores secretos de Harry Potter ) ella se estaba divirtiendo, mientras Harry no dejaba de repetir "ella no es mi novia". ¿ Significa ello que Hermione sabía algo que le permitía reirse de esos rumores ?

Primer dir que en Harry tampoc està enfadat, simplement està molest per la incistencia de la resta d'alumnes. L'Hermione, que es mes madura, simplement ignora els comentaris.

Y en La Orden del Fénix, ella estaba muy cómoda hablando con Harry de su relación con Cho. Así cuando Harry le dijo que Cho estaba celosa, ella sólo dijo "lo siento". Un amigo, incluso un amigo íntimo, del sexo contrario, hubiera estado al menos un poco avergonzado de esta situación ( después de todo, Cho estaba celosa de ella ). Pero Hermione no estaba así, incluso le dió algunos consejos, como se los hubiese dado si ella fuese su hermana.

L'Hermione simplement estava mes interessada en l'entrevista que havien de fer amb la Skeeter que per la relació del Harry amb la Xo. També podem pensar que simplement en Harry es més timit en parlar de parelles i l'hermione, que ja havia sortit amb en Krum, es més "experta" o s'ho creu.

Por supuesto JK Rowling ha desarrollado este tópico ( Harry y Hermione causando celos a otros ): primero en los artículos de Rita; luego los celos de Krum y Harry diciéndole que ella no era su novia y por último los celos de Cho en el quinto libro...así que, si sólo son amigos al final, ¿ por qué insistir tanto en este tópico ? ¿O será Hermione al final la novia de Harry, dando la razón a Cho y Krum?¿ O será algo revelado al final de la historia que dejaría los celos de Krum y de Cho como algo sin sentido?

Jo crec que la Joanne el que ha volgut es crear-nos el dubte de si al final seran parella amb en Harry o amb en Ron, cosa que ara ja sabem que serà amb en Ron. O simplement es l'excusa de que les dues relacions s'acabin.

La psicología de Hermione: ¿ por qué es Hermione una sabelotodo? ¿ por qué es tan importante para ella ser la mejor estudiante de la escuela?. Existe una extraña falta de información acerca de Hermione: JKR normalmente nos cuenta cosas de los distintos personajes. Por ejemplo, sabemos que Ron tiene un carácter celoso a causa de su infancia a la sombra de sus cinco hermanos mayores y también porque su familia tiene poco dinero: Sabemos que Voldemort odia a los Muggles a causa de su padre. La Teoría del hermano nos da una respuesta: si Hermione sabe que Harry es su hermano, querría igualarse con él. Harry es el chico que sobrevivió, es famoso en el mundo entero y ella quiere probar que ella lo puede hacer también como él o mejor. Al menos, en clase ella puede contestar preguntas que él no puede

La otra posible respuesta es que ella quiere demostrar que es la mejor porque es hija de muggles. Pero esta posibilidad no funciona: ella ya era una sabelotodo cuando entró en Hogwarts. Si ella hubiera conocido el mundo mágico sólo unas pocas semanas antes, ésto no podía haber afectado su psicología tan rápidamente

Hermione és una "empollona" i punt. Perque ho és? Jo crec que no cal complicar-se tan la vida, no vol ser la millor. Ho és! El seu afany per saber tant es tan simple com que és una muggle que vol demostrar a gent com els Malfoy que pot ser una bona bruixa.

I a més, diguem tu que faries si t'asseventes de cop i volta que ets una bruixa i aniràs a estudiar a una escola de màgia on tothom ja tindrà unes nocions bàsiques. No estudiaries tot? No voldries ser la millor? No estudiaries història del mòn màgic? I si estudiessis història, no llegiries sobre l'esdeveniment més gran del segle, la mort del bruixot del mal?
Y por supuesto, Hermione sabía mucho acerca del mundo de los magos, y particularmente acerca de Harry Potter, cuando ella llegó a Hogwarts.


Hermione, a menudo, habla en nombre de Harry ( algo que nadie más hace ). Ejemplos:

En el Capítulo 11 del Prisionero de Azcaban: " No seas tonto" dice Hermione con voz aterrada. "Harry no quiere matar a nadie, ¿verdad Harry?".


En el Capítulo 10 del Cáliz de Fuego: " Ron....Harry no quiere jugar a Quidditch ahora...El está preocupado y está cansado...todos necesitamos ir a la cama".

Y por supuesto en el quinto libro, con Rita Skeeter, hablando de la vida amorosa de Harry.

Ehem, vols fonamentar una teoria en 3 frases de 6 llibres que sumen més de 3.ooo pàgines?

Ella incluso habla en nombre de James y Lily ( algo que incluso ninguno de sus viejos amigos hace ). Así, por ejemplo, en el capítulo 11 del Prisionero de Azcaban dice "Tu madre y tu padre no querían hacerte daño, ¿verdad?. Ellos nunca quisieron que te parecieras a los Black"

"Ninguno de sus viejos amigos"???? Quants viejos amigos té en Harry? Cap. Els únics amics que tñe són en Ron i l'Hermione. A més, en aquesta frase parla dels pares del Harry, no en nom dels pares.

¿ Por qué sabemos tan poco de los Granger ? Ellos son los padres de uno de los tres principales personajes , pero no sabemos casi nada de ellos, excepto que son dentistas. ¿ Por qué? Además Hermione nunca ha dicho mamá o papá de forma separada en la historia. Nunca. Siempre dice "mis padres" nunca "mamá y papá".

Sabem de que treballen, sabem que són muggles i no sabem res més perque no ha sigut important per la història.

Ellos son muggles y por tanto ¿poco interesantes?. Pero existen muggles importantes en la historia. Y no sólo los Dursley...e incluso si ellos no tienen importancia, como dijo JKR, es todavía más extraño que sepamos menos acerca de los padres de Hermione que acerca de los vecinos de los Dursley o acerca de los habitantes de Little Hangleton.

Quants muggles important hi ha a les 6 novel·les de HP a part dels Dursley, part molt important de la història. La Senyora Figg, que no és muggle, i que es part important en el 6é llibre. Els veins? Quins veins? Dels veins dels Dursley sabem són veins i prou! I de la gent de Litlle Hungleton que sabem? Se n'ha parlat i prou no sabem el nom de cap d'ells excepte el Frank, que apareix una vegada. No cal exagerar si us plau! I desprès que tenim personatges important però en un sol llibre (en Tod pare i la xicota, la criada que corre al bar, ..) Apareixen en un sol llibre, un de sis. Em repeteixo, exagereu massa!

El parecido físico: JKR siempre nos habla sobre rasgos de parecido físico entre parientes: Harry y sus padres, Dursley y Vernon, Vernon y Marge, toda la familia Weasley, Draco y su padre, Neville y su madre, Hagrid y su padre ( los mismos ojos ); incluso de personajes menos importantes, como Fleur y su hermana, Victor Krum y su padre, etc...Pero no de Hermione y los Grangers.

Com he dit abans, crec que exagerem massa. Exceptuan el cas d'el Harry que a cada llibre ens diuen que com s'assembla al seu pare pero que té els ulls de la seva mare, els altres personatges només ens ho diu una vegada simplement per definir-los. Ni tan sols recordava que en hagrid tingués els ulls del seu pare. I quan s'esmenta al pare del Krum?

Aunque Hermione es uno de los tres principales personajes y aunque hemos visto a los Granger dos veces ( en el segundo y en el quinto libro ) no hemos visto nada que diga que Hermione se parece a su padre y/o su madre. ¡ Muy inusual en JKR ! En verdad, nosotros no hablamos de que Hermione se parezca a Harry ( bueno, ellos tienen la misma estatura y tienen el pelo revoltoso, pero no tienen el mismo pelo). Nosotros estamos hablando de otro personaje de los libros que tiene los incisivos grandes: Petunia Dursley ( la tía de Hermione, si esta teoría fuera cierta )

Tenen la mateixa alçada a les pel·lícules, als llibres no em sona que es digui tampos. I si fos així és una cosa no gaire extranya tenin en compte que en Harry es baixet per la seva edat.

"¡ Muy inusual en JKR !" Crec, i a més està demostradíssim, que encara no podem saber quin és l'estil que té JK Rowling, en tot cas podem tenir una aproximació.

La Petúnia no es diu pas que tingui les dents grans. Té cara de cavall i el coll llarg.

¿Puede haber un enigma escondido en el nombre de Hermione? A JKR le gusta jugar con las palabras y los nombres...Hermione = "Her my own" o "Her my one"...Esto no es muy seguro ( ver después la pronunciación de Krum en el cuarto libro )

Es ben cert que a la JK Rowling li agraden els noms, ella mateixa ho ha dit moltes vegades, igual que va dir que el nom d'Hermione feia temps que el tenia, des de que va anar a veure una obra de teatre.

La teoría de las interrupciones:

Esta teoría es independiente de la Teoría del Hermano y, de hecho, ha sido la más usada por los seguidores de la pareja Harry/Hermione. Sugiere que hay un modelo, un patrón regular en los libros: cuando un personaje ( a menudo Hermione ) de repente para de hablar en medio de la frase ( y no ha sido interrumpido por nadie ) entonces hay una pista escondida. La interrupción se materializa con un signo "-" en el texto.

De hecho, esta teoría de las interrupciones funciona mejor si la juntamos a la teoría del hermano. Aquí hay unos pocos ejemplos:

En el capítulo 6 del primer libro: " O sea, es la mejor escuela de magia, he oído - " ( ¿Si Hermione? ¿ A quién se lo has oído? )

En el mismo capítulo: " Yo sé todo acerca de tí, por supuesto - Conseguí unos pocos libros extras para leer... ( ¿Si Hermione ? ¿Cómo aprendiste tanto acerca de Harry ? )


Doncs som ja he dit abans, quan es va assabentar que era bruixa doncs ho va estudiar tot el que va poder. És normal que el noi que va acabar amb el bruixot del mal surti en molts llibres

En el capítulo 16 del mismo libro" ...amistad y valentía y - oh Harry .." ( Amistad y valentía y ¿ que más? ¿ familia ?

Aixó ho trobo la parida més gran del mòn. Aquí pots afegir el que et vingui de gust per a fer creure el que tu vulguis. És la pista menys argumentada que he vist en ma vida.

Apa, crec que ja he dit tot. Segurament em puc haver equivocat i per això espero que si ho veieu algú ho corretgeixi.

Per si no ha quedat clar, crec que la teoria no es cumplirà i que els arguments que donen (tot i que alguns dels meus argument tampoc són molt intel·ligents) no s'aguanten per enlloc.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera » dg. gen. 14, 2007 10:07 pm

Roger J. Potter ha escrit:¿Puede haber un enigma escondido en el nombre de Hermione? A JKR le gusta jugar con las palabras y los nombres...Hermione = "Her my own" o "Her my one"...Esto no es muy seguro ( ver después la pronunciación de Krum en el cuarto libro )

Es ben cert que a la JK Rowling li agraden els noms, ella mateixa ho ha dit moltes vegades, igual que va dir que el nom d'Hermione feia temps que el tenia, des de que va anar a veure una obra de teatre.
Hermione és la filla d'Helena d'Esparta (la causant de la guerra de Troia). Possiblement fos en una obra de teatre sobre aquest tema que trobés el nom.

A part d'això, com ja he dit abans, i com tots els altres han dit, repeteixo que aquesta teoria és, simplement, una de més. Prefereixo abans la teoria dels 13 tresors de Gran Bretanya i els 4 d'Irlanda que no pas això!!!!

A més, per algun lloc diu que hi ha pocs perssonatges que pràcticament no apareguin, entre ells els Granger. No només n'hi han de muggles, sinó mira el pobre Tom de la Marmita Foradada, o el mateix Ollivander (com a mínim, l'Ollivander fins al sisè només reparteix varetes... bueno, les ven xD).

Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Entrada Autor: Galad McGonagall » dl. gen. 15, 2007 12:47 am

Apa!! Trobo aquesta teoria, no una mica, molt rebuscada!!! Així doncs, si suposadament en Harry i l'Hermione són germans també són bessons no? Per què si tan en Harry com l'Hermione fan el mateix curs han de tenir per força la mateixa edat no? No ho sé. Ho trobo tot massa complicat! Bessons?¿?¿ Ui NO!!

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter » dl. gen. 15, 2007 1:00 am

Galad McGonagall ha escrit:Apa!! Trobo aquesta teoria, no una mica, molt rebuscada!!! Així doncs, si suposadament en Harry i l'Hermione són germans també són bessons no? Per què si tan en Harry com l'Hermione fan el mateix curs han de tenir per força la mateixa edat no? No ho sé. Ho trobo tot massa complicat! Bessons?¿?¿ Ui NO!!
No, no són bessons. El que passaria es que haurien hagut d'anar molt rapid :lol: :lol:

I perque dic que no són bessons? Doncs perque l'hermione és més gran que en Harry i en Ron. Ella va neixer el 19 de setembre, un anys abans que en Harry.

I perque van al mateix curs? Doncs segons ha explicat la Rowling a Hogwarts comencen quan tenen els 11 anys, no l'any que fan els 11. Al igual passa amb l'examen d'aparetre. El fan quan tenen 17 anys.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 » dl. gen. 15, 2007 2:20 pm

A veure, que per fic-parida ja està la meva, no fotem...

Bessons no són, però el Lily i la James s'ho deurien passar molt bé abans de palmar-la! xDDD
És que les "proves" són estúpides... totes relacionades amb que no és parella Harry-Hermione però és més que amistat... doncs és clar, mai heu tingut un millor amic?¿? Bueno m'he petat una estona, està bé... :lol:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 » dl. gen. 15, 2007 6:15 pm

Però que és aixó... jajajajaj com voleu que siguin germans mare meva!!
És com si ara jo dic que la mcgonagall és la mare del ron...¬¬
Més teories sense fundar que més que altre cosa fan gracia xD
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Stool...
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 4:48 pm

Entrada Autor: Stool... » dl. gen. 15, 2007 6:52 pm

Sincerament, ho trobo bastant poc probable! Està tot pintat perquè resulti creïble, però no ho aconsegueixen, està clar. Això és una parida!!
Encara que admeto que he dubtat en un lloc. Però el que passa és que no era per cap "Prova" de la del text, sinó per això del nom de l'Hermione. Si és cert que és el nom de la filla d'Helena d'Esparta que va ser la causa de la guerra de troia, s'hauria de pensar... Vull dir que si a la JKR li agrada de jugar amb els noms, s'hauria de pensar una mica. Perquè si la mare d'Hermione fos la Lily (ja sé que no, però suposant-ho), seria la causant de la guerra... cosa que afirmaria els rumors de Lily-Voldemort... Ui, no ho sé, ara tinc la ment emparanoiada... Siusplau, tireu la teoria aquesta pel terra!! XD
Babau, bàmbol, beneit, burro, capfluix, cretí, curt, descabdellat, desgavellat, desraonat, estúpid, idiota, imbècil, incoherent, incongruent, insensat, irracional, llanut, prest, ridícul, talòs, tanoca, toix, tonto, totxo, ximple !

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot » dt. gen. 16, 2007 12:40 am

Com que la cosa ja ha quedat demostrada que és molt inversemblant que passi, moc el tema i el poso a la secció de rumors on si la gent vol seguir dient el que li sembla ho pot fer.

PD: També he editat el títol perquè quedi més clar de què va.

Avatar de l’usuari
mary-granger
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: ds. ago. 05, 2006 7:06 pm
Contacta:

Entrada Autor: mary-granger » dc. gen. 17, 2007 10:10 pm

Jo no dic que sigui veritat... nomès que és interessant. :(

Avatar de l’usuari
hermi_evans
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dj. des. 14, 2006 10:09 am
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: hermi_evans » dc. gen. 17, 2007 10:52 pm

No se potser estaria be però no pot ser, no s' assembla en res al Harry ni a la Lily ( a part de ser empollona xD) ni al James( a part de fer sortidetes amb la capa d' invisibilitat) vamos que poder ser mira potser si però no ho veig no gaire ètic ni gaire normal

Respon