Les 7 proves de la pedra filosofal

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Ostres... està molt ben pensada la teoria... potser sí que tens raó. La Rowling té pinta d'haver-ho fet quadrar tot i dir-nos-ho indirectament... i després dir: si jo ja us ho havia dit al 1er llibre! xD
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Dalila
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 2:29 pm
Ubicació: Tenerife

Entrada Autor: Dalila »

He intentat millorat una mica la 2º prova am la planteta. Gracies roni!!!
Crec k el primer llibre es el k mes pistes te per endevinar el futur del ultim llibre, mel he desbrosat tot.XDD Akesta teoria me la vax trobar fa molt temps pro tampoc no me la vax creure del tot fins llegir el llibre 6.
El k sagi llegit el llibre sabrá k aixó es una prova clara de la inocencia d'algu :wink:
Per mi en Llopin, en Hagrid i la Luna Lovegood son molt sospitosos u_u. Son els meus favorits, pero despres de tot el k ens ha fet la Rowling ja no em fio de ningú!!!.....toy paranoicaXDXD

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

despres de cinc minuts de pensar pot ser qualsevol persona per ser el traidorpero jo dic Dumbeldore,...(per a qualsevol lector que sapiga angles o per a qualsevol lector que no sapiga angles dira mes o menys si tinc el cap be ,o si encara no he anat al manicomi, pero be ,si m'he llegit el sise i ara ve la teoria, be algun segle d'aquests)
Imatge

Avatar de l’usuari
-daniel-
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:13 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: -daniel- »

segur que el traidor serà l'Hermione, perquè és lesbiana i està enamorada de la Xo (només és una teoria, però segur que és certa :wink: )
:juggle:

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Pregunta tonta , to homofob o parida? daniel
Imatge

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Mmm... suposo que amb màgia tot potser no, jajj .. però precisament el Dumbledore... a veure no he acabt de llegir el sisè llibre.. però al que vaig a dir ja ha passat al cinquè i al quart també no? sisi l'expressió de mmm satisfacció, de triomf del Dumbledore...

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Vaig trobar una teoria sobre que l'Hermione podria tenir un paper importaqnt en el 7e llibre per qüestio numerica ja que el nom de Voldemort amb nº dona 7 i el de l'Hermione tambe. La teoria deia que l'Hermione venceria en Voldemort pero tambe podria ser que al igual que ell estigues del mateix canto, tot i que no te sentit.

Us imagineu que el traidor fos en Lucius seria :jawdrop: :jawdrop: 8O :wink: :boig:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Però el nom de més gent tmbé té 7...Severus...x exemple....
El que hem de pensar és....Un traidor...però que traeix a kina banda??? Potser és un traidor dels Cavallers de la Mort i ajuda a en Harry.... :roll:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Luna, ja deus haver entrar a la seccio restringida i per tan deus haver vist la teoria. Es un pel rebuscada pero ja veus, amb la Rowling tot pot ser.

Avatar de l’usuari
sonatavarius
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 151
Membre des de: dv. març 28, 2003 7:00 am
Ubicació: Catalunya

xuxooooooooo

Entrada Autor: sonatavarius »

No em pegueu pel k vaig a dir.
A vera... no ser com començar. Crec que hi ha un traïdor. Però també crec que és massa típic o sigui k llenço lo següent i em dieu què us sembla.

Al fer el malefici al harry, a part de desaparèixer, voldemort converteix al noi en un (weno els k us heu llegit el sisè llibre ja sabeu k vull dir... hor*******x), per això estan sempre connectats. I el harry al mirall veu el k més desitja, i el k mes desitja és destruir el bruixot ue va matar els seus pares. Pero km k el harry es un ..... per aconseguir matar a voldemort, s'ha de matar a ell mateix primer. I es per això k la hermione es tant important. Pk es capaç de matar el Harry.
La natura només crea humans, quan la imperfecció de la matèria no li permet de crear porcs.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Sí... això ja s'ha dit en algun lloc. En el tema del número 7. Tot pot ser...
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Eric
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dv. abr. 29, 2005 3:02 pm
Ubicació: Sant Quirze de Besora ( aprop de Vic)

Entrada Autor: Eric »

Si pot ser que fos la teva teoria sonatavarius, pero una traició tampoc estaria malament, a mes pot ser que la traició la petissin els 2 tan en Harry com en Voldemort (no dic noms sent la Rowling tothom pot ser) no creieu?

o putser encara la Rowling fara una cosa mes enrebuscada no se perosegur que ens surpendra

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

esta molt ben pensat, això , pero perque la luna lovegood te possibilitats de ser la traidora?

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

la trobo mol bona i ben feta, pro espoero k no tinguis rao am lu del 7e llibre i el traidor. xo lu altre esta mu b, e? suposo k la 7a prova tamb te a veure en k finalmen lluitara la ultima batalla am voldemort...
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Entrada Autor: Gemms »

M'ha sorprés la teoria, molt bona, molt ben feta. Voleu dir que serà l'Hermione?¿ No se però jo esncara no m'he llegit el sisé llibre i... No expliqueu res més tu!!!
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Bloquejat