"Historietes"

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

"Historietes"

Entrada Autor: hermione potter »

Bé, doncs obro aquest tema perquè no ho trobo enlloc i potser vosaltres em podrieu ajudar.
Com tots ja sabreu (obviament XD) la Rowling penja els textos a Pottermore, però quan entro no em deixa llegir-los ni res, per això com que avui estava escrivint un capítol de la meva fic i estava buscant una cosa, em preguntava si algú sabria d'alguna web o algo per on poder-los llegir tots. La veritat es que l'idioma m'és igual, millor si és en català o castellà, però si està en anglès ja ho traduiré.
Només m'he pogut llegir el del torneig que va penjar a l'estiu i el de l'Umbridge, i em faria il·lusió poder-me llegir el d'Azkaban, i si ho he llegit bé a partir del dia 12 de desembre també n'hi havia algun.
Doncs res, si em podeu ajudar us estaria molt agraïda :mrgreen:
PEtoneeets!!!

hermione potter
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: "Historietes"

Entrada Autor: marta_ginny »

Ei! Jo estic molt liada amb exàmens a la uni, aquesta setmana (no he ni penjat capítol de la meva ff ^^') però a partir de dijous seré lliure. Si t'esperes fins llavors, te'ls puc passar jo mateixa! Però si apareix algú altre que no estigui tan enfeinat i vol donar-te un cop demà, també perfecte. Si dijous no has trobat res envia'm un missatge i me n'encarrego! ^^
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

hermione1980
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 10
Membre des de: ds. set. 20, 2014 3:50 pm
Ubicació: Buscant algú que m'estimi tant com en Severus Snape a la Lily Evans

Re: "Historietes"

Entrada Autor: hermione1980 »

Jo tampoc trobo els relats. Em surt un sobre el poble on vivien en Severus, la Lily i la Petunia de petits; crec que és el primer perquè em va sortir com a nova notificació el dia 12. Però no me'n surten més i no sé com trobar-los. Necessito alguna cosa nova de HP escrita per la Rowling! Encara que si mata algú com té el costum de fer... :no

Laura :boig2:

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: "Historietes"

Entrada Autor: hermione potter »

Ostres doncs moltíssimes gràcies Marta, ja dijous t'envio un missatge i me'ls passes. Tranquil·la, jo entre tants exàmens tampoc he pogut penjar cap capítol, ja fa dues setmanes que no en penjo`.
Doncs mira Laura, t'he pogut ajudar per trobar-los :mrgreen:
Petonsss!!!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: "Historietes"

Entrada Autor: Mercè Granger »

Si a jo també me'ls passeu, em faríeu un gran favor :pray: En acabar exàmens, clar, no em parlem, que jo per sort ja els he acabat, però quina tortura que són:__)
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: "Historietes"

Entrada Autor: Agatha Black »

Hahahaha, Marta suma'm a mi també a la llista de destinataris... Meeerci :mrgreen:

És que a Pottermore sóc més fora que dins.

Però escolteu, aquests escrits no són narracions no? Són més aviat explicaciones enciplopèdiques, oi, com la de la McGonagall i la de l'Umbridge... o són més rotllo les cròniques del mundia de quidditch, que passaven coses en temps real?

És que de vegades publiquen pels diaris que la Rowling ha escrit un "conte" nou, i després no és conte ni res, només és info sobre diferents personatges o llocs...
Imatge

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: "Historietes"

Entrada Autor: Antares_Black »

Ostres! A mi també afegiu-me a la llista, si us plau!! :boig2:

De tant en tant, m'arriben aquests escrits a Pottermore. M'encanta!! Però n'hi ha molts que me'ls acabo perdent. I, com heu comentat per aquí, després la feina és teva per tornar-los a trobar! :cry:
Pe`ro escolteu, aquests escrit no són narracions no? Són més aviat explicaciones enciplopèdiques i tal, oi, com la de la McGonagall i la de l'Umbridge... o són més rotllo les cròniques del mundia de quidditch, que passaven coses en temps real i tal?
Pels que jo he llegit, em penso que n'hi ha de tot. Hi ha tots els alticles de quidditch de la Ginny Potter (les retransmissions de tots els partits, amb els equips especificats i tot); fa uns mesos, n'hi havia un de la Rita Skeeter; i també n'hi ha d'altres coses... Uns són en format article periodístic (un reportatge, per exemple), d'altres són cartes, i em penso que també n'hi ha, com dius tu, d'enciclopèdics. A banda, és clar, de tota la informació que hi ha a Pottermore ja d'habitual: com els escrits sobre personatges, llocs, objectes màgics... Aquest que et dic de l'Skeeter, recordo que parlava de l'Exèrcit d'en Dumbledore (com a colla, no com a entitat) amb els fets del Mundial de Quiddtch del 2014. Oi que era això?

A mi m'agraden tots!! :mrgreen: Del format que sia!!

Apa, penseu en mi eh! :ok

Antates
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

polikos
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dl. abr. 11, 2016 4:51 pm

Re: "Historietes"

Entrada Autor: polikos »

finalment els hem trobat ?

Respon