Audiollibres de Harry Potter

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
maark952
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 8:44 pm

Audiollibres de Harry Potter

Entrada Autor: maark952 »

Hola sóc nou en aquest gran fórum, per cert ho esteu fent tots molt bé :clap:
Tinc un dubte i es que m'agradaria que em diguessiu on es poden comprar els audiollibres de Harry Potter (si existeixen clar) o encara millor si es poden baixar per alguna web.
Ho he buscat a tot arreu i no els he trobar, espero que em pugueu ajudar :wink:

Ens veiem!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Audiollibres de Harry Potter

Entrada Autor: Padfoot »

En anglès sé segur que existeixen els 7, i n'han tingut (ara no ho sé) a l'FNAC, a la Casa del llibre i en algun lloc més.

En castellà he vist el primer només a l'FNAC i no tinc ni idea si els han arribat a fer tots o no. I en català no n'he vist mai cap... :nose

Per internet segur que els podries trobar tots de seguida... si no fos ilegal i tal... :wink:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Audiollibres de Harry Potter

Entrada Autor: HpConan »

En català i castellà oficialment només existeix "La pedra filosofal". Després, de manera extraoficial, hi ha versions "cutres" de tots els llibres en castellà.
En anglès hi són tots 7, diria que tant en versió americana com anglesa.

Si no fos poc recomanable, també diria que a Internet els pots trobar tots (català inclòs XD).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Audiollibres de Harry Potter

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

però.. vols escoltar els llibres en comptes de llegir-te'ls?? Jo no ho faria, la veritat, perquè quan no ho llegeixes ni ho veus és més fàcil no enterar-te o desconectar algun moment. No en tinc ni idea d'on es pot trobar, de fet no sabia que existien xDD
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

maark952
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 8:44 pm

Re: Audiollibres de Harry Potter

Entrada Autor: maark952 »

Ok moltes gràcies a tots per respondre, la veritat es que els he buscat per internet i en català res de res però si que he troabr una pàgina on esmenten que existeixen els 7 audiollibres oficials en català, ja buscaré més quan tingui temps.
Jo també prefereixo llegirmels però els volia tenir més aviat com a coleccionista, i per cert sabeu algú dels llibres de "el quiddicth de totes les èpoques" i "animals fantàstics i on trobar-los"? On trobarlos i tot això, es que eren edicio limitada, el que es segur es que els van treure en català i castella

gracies! :ok

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Audiollibres de Harry Potter

Entrada Autor: anna_lovegood »

Mmm... Jo tinc "El quidditch de totes les époques" i "Animals fantàstics i on trobar-los" amb català. Però els vaig comprar fa molt de temps.
Això sí, em sembla que d'aquí poc treuràn una segona edició dels dos llibres. Però no se ben bé quan, ni si només serà amb castellà o també amb català ^^"

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Audiollibres de Harry Potter

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Sobre això dels llibres de Quidditch de totes les èpoques i dels animals fantàstics i on trobar-los:

Jo fa un any o així vaig intentar buscar-los en català online, ja que per les botigues no els vaig aconseguir trobar.
El dels animals fantàstics diria que el vaig comprar en catàlà per la casa del llibre, mentre que l'altre em posava que estava esgotat, tan en català com en castellà.

A l'Ebay hi venen el lot dels dos llibres en català (almenys els venien) però diria que valien cap a 40 euros. Penso que un pèl cars.. xD
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Audiollibres de Harry Potter

Entrada Autor: Padfoot »

Respecte el Quidditch i els animals fantàstics, a l'FNAC fa un parell de mesos que tenen les noves edicions tan en castellà com en anglès. En català no sé si ja han sortit o encara no.

Ah, i només valien 5€ cada un, no compreu res a l'Ebay que us timaran :celles:

Avatar de l’usuari
hp_hedwig28
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: ds. maig 08, 2010 10:58 pm
Nom: Clàudia
Rang: jrrt
Ubicació: Barcelona, Vallès Oriental, (capital) Granollers, eso.

Re: Audiollibres de Harry Potter

Entrada Autor: hp_hedwig28 »

Padfoot ha escrit:
Ah, i només valien 5€ cada un, no compreu res a l'Ebay que us timaran :celles:
a l'Abacus també costen 5€ cadascun (i és de fiar, l'Abacus :clap: )
Imatge

Hermiron16

Re: Audiollibres de Harry Potter

Entrada Autor: Hermiron16 »

El d'animals fantastics i Quidditch de totes les époques en catala esta descatalogat. Mho va dir la llibretera. Aixi que mels vaig compra en castella.
Els audiollibres no els he vist mai, pero mencantaria tenirlos en angles.

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Audiollibres de Harry Potter

Entrada Autor: JoanaPotter »

maark952 ha escrit:Ok moltes gràcies a tots per respondre, la veritat es que els he buscat per internet i en català res de res però si que he troabr una pàgina on esmenten que existeixen els 7 audiollibres oficials en català, ja buscaré més quan tingui temps.
Jo també prefereixo llegirmels però els volia tenir més aviat com a coleccionista, i per cert sabeu algú dels llibres de "el quiddicth de totes les èpoques" i "animals fantàstics i on trobar-los"? On trobarlos i tot això, es que eren edicio limitada, el que es segur es que els van treure en català i castella

gracies! :ok
Jo els tinc, però no sabia que eren d'edició limitada... i els tinc en català....
Jo els vaig comprar a l'Abacus, potser els trobes. Sinó busca pel Parcir, si no els has trobat abans, clar.

Espero ser d'ajuda,
JoanaPotter

Respon