Capa d'invisibilitat!!

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Capa d'invisibilitat!!

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Ei!! Estava esperant a la sala d'espera del dentista llegint la rebista "muy muy interesante" que estava per allà, i em va cridar l'atenció un article que es deia "harry potter i los medios de descomunicación" ja que la J.K Rowling fa bastanta crítica sobre els mitjans de comunicació i parlava sobre les metàfores com la ploma que escriu sola i de la Rita Skeeter.. bé, si algú el vol llegir només cal posar al google el nom de l'article. El cas és que diu que algunes investigacions de la universitat de Duke (EEUU) han overt una via perquè la capa de l'invisibilitat del Harry es pugui fer realitat!!!! Funcionaria (jo no he acavat d'entendre com, si algú ho entén que ho expliqui) desviant les microones del voltant de l'objecte i després restaurant-les davant mateix, com si aguessin travessat un espai vuit. A que mola moltíssim?? imagineu-se tenir una capa com aquesta, seria geniaal!!
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Capa d'invisibilitat!!

Entrada Autor: anna_lovegood »

Si seria genial! podries fer el qu vulguesis!
Però deu costar una pasta... :o

Avatar de l’usuari
Laura*Malfoy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dt. set. 05, 2006 2:01 pm
Nom: Laura
Ubicació: En el món de la fantasia...

Re: Capa d'invisibilitat!!

Entrada Autor: Laura*Malfoy »

Ostres! Com avança la tecnologia no? 8O
COm molaria tenir una capa d'aquestes... esncara que la anna_lovegood té raó, costarà un ull de la cara si consegueixen fer-les... a més, no seria una mica perillós? :think: vull dir si cau en males mans. XD HE vist molta peli, però si jo fos lladre i això funciones bé... :P

Doncs em llegiré l'article, a veure si ho entenc :boig2:

un peto! :)
Laura*Malfoy
Herois de Barri

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Capa d'invisibilitat!!

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

doncs sii, seria molt perillós, ara que ho dius, si. Amb la capa qualsevol podria colar-se a tot arreu i robar qualsevol cosa.. o fer fotos quan estàs "sola" posan-te el pijama.. buff sii! però tenir-ho tu si que seria super guaai!!

Per cert, a l'article no diu res més sobre la capa, només el que he posat jo, vaig copiar tot el que en feia referència i ho vaig traduïr en català, això és tot. Perquè l'articles parla d'altres temes, diu això com de passada.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Ariadna_Tonks
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dj. nov. 19, 2009 7:35 pm

Re: Capa d'invisibilitat!!

Entrada Autor: Ariadna_Tonks »

Doncs jo amb la capa d'inbisiblitat faria un munt de coses i m'agradaria molt!!!

Faria bromes a tothom,...

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Capa d'invisibilitat!!

Entrada Autor: kumi »

Vist de forma realista vec bastan improbable que es comercialitzi encara que l'acondegueixin fer. Legalment seria un gran problema, tothom podria fer el que volgués sense ser vist i no oblidem que l'ésser humà no és precissament bo per naturalesa...
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Capa d'invisibilitat!!

Entrada Autor: Porcupintí-na »

S'haurien de fer lleis del què pots fer i no amb la capa i tenir disposotius qe diguessin qui ho ha fet xdd
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Capa d'invisibilitat!!

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Porcupintí-na ha escrit:S'haurien de fer lleis del què pots fer i no amb la capa i tenir disposotius qe diguessin qui ho ha fet xdd
Doncs si, jo crec que, si s'arriba a comercialitzar, haurien de fer això. Bé, i sinó també, per la gent amb contactes i això.. però igualment seria un xou, algú fa algo amb la capa i se la treu i ja és massa tard per a trobar-lo amb el dispositiu, i a sobre no hem vist ni la cara que tenia, és molt més dificil de trobar a ningú.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Capa d'invisibilitat!!

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Marta Potter Weasley ha escrit:Doncs si, jo crec que, si s'arriba a comercialitzar, haurien de fer això. Bé, i sinó també, per la gent amb contactes i això.. però igualment seria un xou, algú fa algo amb la capa i se la treu i ja és massa tard per a trobar-lo amb el dispositiu, i a sobre no hem vist ni la cara que tenia, és molt més dificil de trobar a ningú.
PER AIXÒ HI HA LA MÀGIA, NO?
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Isidre3x2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 19
Membre des de: dj. abr. 01, 2010 5:57 pm
Nom: Isidre
Rang: Aprenent de mag

Re: Capa d'invisibilitat!!

Entrada Autor: Isidre3x2 »

Marta Potter Weasley ha escrit:Funcionaria (jo no he acavat d'entendre com, si algú ho entén que ho expliqui) desviant les microones del voltant de l'objecte i després restaurant-les davant mateix, com si aguessin travessat un espai vuit.
si..., de fet el que fa es captar la llum que li arriba dels costats i reconstruirla al costat contrari perk ki el mira vegi el que hi ha darrere. vaig llegir un article que en parlava i pel que vaig llegir crec que no la posarien a la venda al public, sino que nomes la farien servir els militars
-Ja veuràs com tot li va molt bé -va mormolar la Ginny.
-Segur que sí.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Bloquejat