Campus Potter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Luna Weasley
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. juny 28, 2008 12:08 pm
Nom: Alexandra

Campus Potter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Entrada Autor: Luna Weasley »

Ei, som la Luna Weasley i la Ginny Lovegood. Us volem informar del millor campus que s'ha fet mai, el CAMPUS POTTER. És un campus per a majors de 14 anys. Nosaltres no hi podem anar, per l'edat, però volem que tots els afortunats majors de 14 anys en pogueu gaudir. Però és a prop de Madrid. tot i així, és molt barato. (entre 150 i 175 euros). Podreu tenir-ne més informació a http://bloghogwarts.com/2009/04/03/asis ... te-verano/
Ara, no ho podem evitar, us posarem un tros de text que hi ha a la web, per que és molt divertit:

Tened en cuanta que allí no hay que gastar nada de nada, cero patatero, ni un knut ni medio galeón, y nos darán de desayunar, comer, merendar y cenar, dormiremos en camas, bajo techo, nos podremos duchar, bañarnos en la piscina, hacen un montón de actividades y disfrutar de la naturaleza. ¡Vamos, que es muy barato!
El número de plazas es limitado. 60 plazas para 60 personas. No aceptamos animales, con el calamar de la piscina tenemos suficiente.
Per què us preocupeu per l'IN-NO-MI-NABLE?
Pel que us haurieu de preocupar es pel JA-NO-TINC-CACA
L'astringència d'urgència que fa sensació a tot el pais!


Llegiu:

LES 4 RONDADORES

Tontin Dudley

Campus Potter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Entrada Autor: Tontin Dudley »

Hola, amics de harrypottercat!
Com no trovo la manera de possarme en contacte amb vosaltres, us deixo aquí una informació que pot interessar.
Una abraçada! I gracies:

IMAGEN: http://i646.photobucket.com/albums/uu18 ... cesita.jpg

TEXTO: ¡El Campus Potter te necesita!

Seguimos buscando monitores cualificados para el Campus Potter. Gente con experiencia en el campo, y a poder ser, con título de monitor. En estos momentos disponemos de 3 vacantes. Si estás interesado, una de ellas puede ser tuya. Sólo tienes que rellenar el siguiente formulario ( http://docs.google.com/Doc?id=dd69gzdm_0ccfshnt7&hl=es ), y enviárnoslo a campuspotter@gmail.com con el asunto "monitor".
Ser monitor del campus no está remunerado económicamente, pero eso sí, tampoco deben pagar la inscripción, y se les pagará el transporte, siempre que sea desde dentro de la península. El Campus se hace sin ánimo de lucro, y nadie sacará dinero con ello. Esperamos que la diversión nos compense a todos con creces. ¡Anímate!

También os queremos informar que a partir de este momento, tenéis a vuestra disposición un nuevo foro ( http://server4.foros.net/index2.php?mforum=Campuspotter ) y nuestra página web ( http://sites.google.com/site/campuspotter/ ) donde podréis encontrar toda la información necesaria para asistir al Campus.

Os recordamos que las inscripciones siguen abiertas. Entre 15 y 20 plazas están aun esperándote. Solo o con amigos, ¡No hay mejor plan para este verano! Apúntate aquí (http://spreadsheets.google.com/viewform ... bWVwUmc6MA..)

Bloquejat