Finalment faran un parc temàtic d'HP

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Finalment faran un parc temàtic d'HP

Entrada Autor: Padfoot »

Després de molts rumors sobre la creació d'un parc temàtic ambientat en el món d'HP la noticia ja s'ha confirmat. Es farà a Orlando i s'anomenarà "The Wizarding World of Harry Potter" i de moment està previst per l'any 2010.
This new theme park will include facets such as a Hogsmeade section, the Forbidden Forest, and even Hogwarts Castle where you will actually be able to walk inside a replication of the beloved castle.
J.K. Rowling is described as having been "very involved" in the creating and planning of this park since the begining, and is very supportive of this new park.
There will be many types of rides some "intense", shopping, and more
A "British" environment is to be maintained, including the food served, and mannerisms of the staff.
The park is aimed at fans of both the movies and books, geared for fans of ages or as they said " 7 to 67"
Will incorporate elements of all the Harry Potter novels, books one through seven.
Si voleu llegir la roda de premsa sencera aquí la teniu.

ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Re: Finalment faran un parc temàtic d'HP

Entrada Autor: ralau »

Flipaaa!!!

Pero aixo ha arrivat un pèl tard no? quan ho acabin ja s'hauran acabat les pelis i tot! (espero que després no es faci la barbaritat de seguir la trama amb les pelis per poder promocionar més el castell...)

llàstima que ens pillarà lluny xDDD
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
Luna_20
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 59
Membre des de: dg. set. 24, 2006 4:53 pm
Ubicació: ~En el viatge de la nit al dia~
Contacta:

Entrada Autor: Luna_20 »

Just avui m'ho han explicat!
Jo he arribat a casa tota emocionada perquè per fi podria obrir un tema interessant i... tu has estat més ràpida Mery!! :lol:

Doncs la veritat és que m'he quedat flipant1 Que serà, tipus DisneyLand Paris, però per a més grans? Un d'aquells parcs on s'hi ha d'anar algún cop a la vida? Ja ho veurem... pot ser divertit!



P.D.: Podriem fer una quedada i anar-hi tots junts!!! (quan estigui obert, és clar..., és a dir, d'aquí a moooooolt temps) :P
La meva fanfic és Nova generació a Hogwarts :reading:

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Au, ja sé on me n'aniré de viatge de noces 8)

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Wooo!! Al final és de veritat!! o.O Jo tots aquells rumors del parc els veia tan poc possibles...I mira tu!

Doncs encara que normalment el merchandising d'HP no m'agrada gaire (rotllo varetes, agendes, figures...) això del parc ho trobo molt xulo, com m'agradaria anar-hiiii!! ^^ Si em va fer ilu DisneyLand Paris i això que hi vaig anar aquest any...Un de Harry Potter amb Hogwarts, Hogsmeade, el Bosc i tota la pesca seria genial!! ^^

Llàstima que no queda aquí al costat, precisament... :roll:

Avatar de l’usuari
africa_dama_lunnaris
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 59
Membre des de: dg. feb. 25, 2007 8:44 am
Nom: Àfrica
Rang: Gat cavallesc
Ubicació: parlan x msn/llegint llibres/menjan cereals i miran la tele/am els amics
Contacta:

Entrada Autor: africa_dama_lunnaris »

Un parc de Harry Potter??!?!??!?!?!?

Hi vull anar!!!!! Llàstima que em pilli llunyíssim... xDxD

Wenu, ja hi aniré kuan tingui 16 anys... kuan l'obrin.... perke ja aure començat a treballar i suposu que alguna pasta tindré... XDDD

Ho sabia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
La lladre de llibres

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ho trobo un mica fort però està bé llàstima que no em serà fàcil de visitar-lo però que hi farem.

Com ja ha dit la ralau no han decidit fer-h massa tard. A mi em sembla que això s'hauria d'haver fet abans que s'acabessin de publicar els llibres, tot i que en certa manera és lògic que ho facin ara per si fan una estructuració en plan: "Pedra filosofal", Cambra secreta", Presoner d'Azkaban", etc. així anirà bé per la del final. Però crec que no tindrà el matix èxit perquè l'entusiasme per Harry Poter s'haurà refredat.

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

SiSi, molt bonic. Uee, un parc de Harry Potter, happy happy que guay del paraguay... ¬¬''

El que vull saber jo és...
HI HAURÀN ATRACCIONS FORTES? DE LES QUE ET PUJA L'ADRENALINA? :P :P :P :P :P :P :P :P

Si és així, jo me piro per allà, i ja de pas, em passo per el Disney Florida, home!
Vull saber més coses d'aquest parc... Alguna cosa més? :P
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

De moment no sé sap massa coses sobre les atraccions, però es rumoreja alguna mena d'atracció que sigui el Ford Anglia volador de la familia Weasley :lol: :lol: alguna muntanya russa inspirada en el Torneig del Calze amb dracs entre mig i també es podrà visitar al cabana d'en Hagrid, però això si que són rumors i no hi ha res comfirmat i d'aquí a finals 2009/principis 2010 quan s'ha d'inaugurar poden canviar moltes coses!

Ah i com que últimament està de moda obrir webs per tot, això no podia ser menys i ja té la seva pàgina xD

http://www.universalorlando.com/harrypotter/index.html

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

merda...sempre ens enganxa lluny...la veritat es que em faria molta gràcia visitar-lo,ara només queda convencer als meus pares xD

Crec que per a gent frikie de harry Potter com nosaltres està molt be no???
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
lyly
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: ds. oct. 08, 2005 2:43 pm
Contacta:

Entrada Autor: lyly »

uo uo uoooooo, i aura que fer un viatget no??? jejeeje

potser si que arriba una mica tard pero wenu, la veritat esq son capsos de fer una nova peli o algo aixi per promocionar el parc, pero en fi segurament el parc sera guai quines ganes de que es fasi i danari clar que tinc jejejeje :) :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor

tot i que no sol ser aixi a la vida real


http://hinaco.myminicity.es/

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Uooooooooo *.*

Quina pena que sigui tan lluny, però a tots us poso com a testimonis que no moriré sense haver-hi estat!

Ale, queda tot dit!


PD: Uooooooooooooooooooooooooo!
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

Jo, perquè mai ho fan a prop d'aquí??? Bueno, quin remei, aurem de pagar una viatge a Orlando...
Què wai no que fagin un parc temàtic de Harry Potter, la veritat és que ja era hora de que el fessin, ja s'em feia estrany i tot.
Pel que he vist en imatges deu estar bé, però ens aurem d'esperar fins al 2010... :cry: Jo ja tindre 16 anys!!! Jolin, jo no m'imaginu amb aquesta edat.
bé, que em sembla genial que el fassin encara que quan l'obrin tothom ja sabrà el final (quines ganés tinc de saber-lo xD)

Visca el Heavy!!!
Imatge
Imatge

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

per mes lluny que estigui no m'ho puc perdre algun dia hi anire
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

Ara tot és parc temàtic: piratas del caribe (bé, això es salva perquè la peli va sortir del parc, no al revés :roll: ) i ara de harry potter.. tot és per diners, però tindré ganes de veure-ho...

Bloquejat