La descripció den Harry Potter d'una persona normal

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
hermionegranger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm

La descripció den Harry Potter d'una persona normal

Entrada Autor: hermionegranger »

M'en faig creus de la manera en com descriu la gent normal a en Harry, és increible! Potser encara viuen en el 2001 quan és va estrenar la primera peli...benu la conclusió que és pot treure de com veuen la gent a Harry Potter és que el fan 7 anys més jove del que és ...:

Doncs fa poc a la tele (es un comentari que hem va estranyar una mica peró ja se sap) bé, feien un concurs o una éspecie de joc en que la teva parella t'anava donant pistes sobre "algu" o alguna cosa i l'altre o habia d'endevinar, concretament concursaven un noi i una noia, doncs bé al noi li va tocar descriure a en Harry Potter, i va dir el següent :


- Es un niño pequeño con gafas redondas i una raya en......la...cara! i tiene una varita iiii........le gusta hacer hechizos......y......tiene un ........

(presentadora) - dile más o menos la edad porque és muy facil.


- tiene unos 10 años.


(noia) - a ya este el Harry Potter!


Noi avere si ens posem al dia en Harry o Daniel ara te 17 anys casi és major d'edat...... :lol: :lol: :lol: :lol:
mirar ventdelpla!!!!!

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

jejeje, quina gracia.. weno tu si lan endivintat docns felciitats...
be la veritat jo molt cops he sentit comentaris una mica: ese harry potter... el tonto el harry potter...
si no et un veritable fan no saps el que dius.

res mes a dir.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

XDDD!! Doncs desgraciadament es lo que opina i diu el 80% de la gent normal. Els meus pares també, la seva opinio es:
Aquest nen tonto amb ulleres que fa encanteris i que va a la escola de bruixeria. I jo sempre els hi dic: esque no es nomes això, son més coses està molt bé. Aquesta gent que parla sense saber...fa una ràbia.

A la gent que diu això els hi fotria una cleca amb el 5è llibre de HP :P :lol: Uuaaahaha, XDD :mrgreen:
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Sincerament aquesta descripció em fa gràcia, al igual que aquesta altra sobre els actors que componen el trio protagonista:

"The LA Daily News ha publicado una pequeña pieza sobre Jason Isaacs (Lucius Malfoy) en la que habla favorablemente sobre Dan Radcliffe, Emma Watson y Rupert Grint (Harry, Hermione y Ron).
“No se parecen a sus contrapartes estadounidenses. Los miro en el trabajo y siguen siendo las mismas personas humildes y entusiastas que eran cuando empecé (su participación en las películas). Fuera de eso, sólo los miro en los estrenos, donde son tratados como si fuera la segunda venida de Cristo, pero siguen siendo corteses. Invito a mis hijos y a los hijos de mis amigos al set porque todos mueren por visitar Hogwarts. Obviamente, están desesperados por pasar un minuto con Daniel, Emma y Rupert, y ellos siempre encuentran el tiempo. Ahora, sólo puedes decir que es su naturaleza ser así. Al principio, era guía paterna.” (copiar i enganxar desde Harry Potter Spain)

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

Redish... uns deu anys? Es nota que s'ha llegit tos els llibres i ha vist totes les películes... :roll: però bé...si ho van encartar... :roll:
I el repotatje aquest està molt bé... ja que a molts actors famosos els puja la fama al cap... Larongyea, els meus pares més o menys en pensen el mateix, però bé... dubto que aconseguís fer-los canviar d'opnió...
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
hermionegranger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm

b

Entrada Autor: hermionegranger »

Benu q akesta si q es bona i l'he viscut jo matexa....

us pliku...

aquest mati a l'institut ens han dit q fariem 30 minuts de lectura cada dia i habiem de triar un llibre i jo dik benu va llegirem harry potter q almenys em distreu....i salta un i diu :

- Tu només llegeixes harry potter perke hi surt l'emma watson

I em quedo O_O O_O O_O O_O EEEEEINNNNNGGGGGG?

des de kuant surt l'emma watson a harry potter q no me enterat!!! :o
mirar ventdelpla!!!!!

Avatar de l’usuari
HermioneLaSabelotodo
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. gen. 08, 2006 7:08 pm
Ubicació: En la meva ment

Entrada Autor: HermioneLaSabelotodo »

quina rabia que em fa la gent axiiii!!! no saben de que palren i comencen a criticar!! xDxD

la meua mare em cimença a dir: Tot el dia estas a l'ordinador a aquesta web, o lllegint Harry Potter!!! estudia coses de veritat no magia!!

i jo: xDxD si m'agrada que??!?!!?

jaja

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Mira, el nen aquest i la seba web (HPFC, la web OFICIAL de HP :o ), et fa perdre molt de temps o sigui que siusplau dedica el teu temps a estudiar, llegir...

- LLEGIR HP? - jo vacilant, es clar
- Mira, deixa el Porrat aquest i comença a estudiar
- Això ho dius perquè tu no t'has llegit els llibres de (tallantme)
- Però he vist les pèlis i son penoses
- Però...si es mes divertit del que et penses! Però si no ho has llegit, com pot opinar sobre una cosa? I, si no has entrat mai a la web...(tallantme altre vegada :evil: )
- Si, I només entrar ja es veuen les fotos del pringadillos! Apa va, a estudiar
Sí, si nosaltres respectarem les teves opinions :twisted: Em faa unaa ràbia :evil: Al menys la meva professora de Castellà m'enten!
L'altre dia amitga classe li dic: em puc llegir HP de llibre del segon trimestre? I em diu: has llegit l'últim? I jo: clarooo! 8) I em diu: tu creus que en ********* està m*r*? I jo: no, perquè nosequè i llavors tota la classe: CALLEU! Ens volem esperar a les pelis a sabero :twisted: en fin, que n'hi han que es pensen que el Harry es un cavall transformat :mrgreen: i es que la gent em fa massa cas :mrgreen:
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Ami tampoc m'agraden les persones que critiquen sense saver res del tema, primer hi ha que informar-se!!!

Tinc un amic que em diu que llegir HP es de nens petits que no se que faig llegint-los...i ell s'esta llegint el llibre de la sombra del viento només perque molta gent el llegeix... i mira que aquest amic meu no s'a llegit mai un llibre gros :| I asobre em critique ami amb els llibres qu'em llegeixo! :evil: Jo no llegeixo per quedar bé dient que m'e llegit "La sombra del viento", jo llegeixo perque m'agrada i m'agrada HP. :)
Imatge

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Entrada Autor: kumi »

Jo kuan estaca all cine veient la 3a del Harry potter un nen li va dir a la seva mare:
- Porque tiene esa kosa tan fea en la frente? :?
i diu ella:
- Porque un tio muy malo le korto kon su varita. 8O
Yo estava per dirli a akella dona k kalles i k ya li esplikava yo al seu fill pk es va estar tota l'estona inventanse parides sobre el harry i els altres. :x

Hopeless-82
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dg. nov. 21, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Hopeless-82 »

xD
Al menys la meva professora de Castellà m'enten!
xD Visca les profes de castellà! Jo he intentan que em fes examens de llibres que ja havia llegit tipu:
-"Em puc llegir com optatiu el H.P5"
:| [a mitja clase]
- Al final del cinqué tu creus q...
:twisted: i jO em començo a enrotlla i cla... ja m'ha pillat! i en tinc de triar un altre

:roll:
sUMIA eN uNA cOSA iMPROBABLE tE uN nOM hO aNOMENEM ESPERANÇA!!!
[bOletairE43]

Bloquejat